torsdag 6 oktober 2011

3 veckor i hagen...

Och jag skulle fotografera dem, testa ställa dem, men intet blev det av det..
Moa och Betty..
 Moa trötter...
 Vikterna för dagen på de smaskande små valparna..
Moa 1238g
Betty 1248g
Ella 1361
Nisse 1291g
Cleo 1033g
De växer och frodas och är så goa och knubbiga alla fem....
Först var de tre röda vid maten..
 Sen dök Cleo upp...
 Till sist Ella, Bellan...
 Valparnas STÖRSTA beundrare, min brorsdotter, hon älskar dem alla och tycker de är såå fina allihopa!!
 Men absoluta favoriten för henne var Cleo...


De små liven har fått smaska på mat , har fått en liten vattenskål och blivit avmaskade, fått sin största beundrare och två kompisar har varit och kikat på dem, så det fick räcka för dem i dag..jag ska ta kort på Lördag istället, i dag blev det en smaskfilm, gott med mat var det;-)!!

Nu har min fina Hoya börjat blomma, denna fick jag av mina två goa valpköpare Ewa och Maria tack och ni ska veta att den luktar gott... Sen har min svärmorstunga blommat ett bra tag och det har blivit en frukt på den, lite roligt!!

3 kommentarer:

  1. Fanny på North Bend6 oktober 2011 kl. 10:56

    Ja, aptiten är det inte fel på! Vilka puddingar!!
    Ella-Bulla-Bella har visst gått om Nisse-kungen!
    Stort tack till allt, kära Petra! Tur Du bor över gatan. Skoj att t.o.m. växterna trivs i er lilla röda stuga! Klem!

    SvaraRadera
  2. Petra och Näckrosorna6 oktober 2011 kl. 12:40

    Ja de börjar minsan likna Hildes Sumos nu, hehe!! Gopluttar allihopa!!

    SvaraRadera
  3. Oj, vad de blivit stora. Helt underbara är dom!

    SvaraRadera