lördag 8 oktober 2011

Veckobilderna

I dag ska valparna få mat två gånger, för de har en så himla bra aptit!! Första två dagarna har de bara fått färskfoder, men i dag blandade jag i starter i och de var lika gott tyckte de. Hälften hälften fick de och ska så få i några dagar nu, sen får de bara starter..
Cleos bild blev tagen med en annan kamera och är klar, de andra bilderna får jag vänta med tills Batteriet har laddat klart på den andra kameran.. Hon är så söt lilla Cleo, växer på bra. De är så goa alla valparna lugna trygga och fina...
Näckrosdammens Laponia Moa
 Näckrosdammens Pandora Betty


 Näckrosdammens Cartier Ella


 Näckrosdammens Pilgrim Nisse

 Näckrosdammens Collier Cleo



Jag har fått hjälp av sonen, tack tack, med att ta bilder och vi ställde dem lite så dära fritt, inget tvång utan de står själv. De kommer bli bättre på detta för varje vecka som går!!  Så man får ett hum om hur de ser ut från sidan stående...
Snark zzzzzzzzzzzzzzzz......

1 kommentar:

  1. Fanny på North Bend8 oktober 2011 kl. 09:55

    Hjälp, hur skall detta sluta??! De blir ju bara sötare och sötare! Tar Du något ansvar för det, Petra???! Jag menar det kan inte vara hälsosamt att utsättas för dessa sötnosattacker!

    Ps. Jag har ju ingen lust att åka på ännu en krämpa! Ha det gott kära granne! Förresten, jättefin skylt på dörren!! Ds.

    SvaraRadera