torsdag 22 september 2011

1 vecka, så snabbt det går..

lilla cleo låg utanför kanten nu i eftermiddag, såg jag när jag varit ute och handlat.. Olivia låg och höll koll på den lilla pluttan, som låg och ålade sig när jag kom. Trodde först inte det var sant att en liten valp redan hade lyckat med konststycket att ta sig över kanten;-) Hedanefter åker översta kanten upp när jag inte är hemma..annars är allt bra med de små liven,  lilla betty öppnar ögonen vilken dag som helst, kan ni se på korten.
moa 551g


 betty 512g


 ella 550g

 nisse 582g

cleo 365g


5 kommentarer:

  1. Kronjuvelerna verkar vara väldigt framåt o försigkomna trots sin späda ålder! Sockersöta hela bunten. Det var inget dåligt smyckeskrin som innehöll äkta pärlor!!

    SvaraRadera
  2. Petra och Näckrosorna22 september 2011 kl. 21:17

    Ja tänk, men med sånna föräldrar blir det ju inga såskoppar, utan riktiga fartfyllda godingar,kan man tro;-)

    SvaraRadera
  3. Suck! De är så himla fina. Moa är bara så söt...
    Annelie o Co

    SvaraRadera
  4. "Cleo" är min favvo en riktig " Black Beuty"
    Christina, Molly, Mindra och Elsa-Köttbulle.

    SvaraRadera
  5. Petra och Näckrosorna24 september 2011 kl. 13:22

    Jag har just nu alla som favoriter, kram

    SvaraRadera