onsdag 28 september 2011

13 dagar

I dag på morgonen, skulle jag vilja haft en kamera redo för filmning, precis vid sängen. Jag hörde lite valpljud och vände mig i sängen och såg, plopp en valp över på mattan plopp två över på mattan, ja jag tror de tänkt bryta sig ut allihopa, nu är den sista biten uppfälld på hagen och det ska den förbli:-) Sen har jag tagit bort pinnarna nu oxå, längs med kankterna..

Men jag kunde inte låta bli att skratta lite, såg så komiskt ut, precis som de planerat det!!

Det var ju en valp, som tidigt tagit sig över och den följde nog med över genom att den sög på tutte och följde med Olivia över, men nu är de stora nog att ta sig över själva!!

Tänk i morgon redan 2 veckor, de ser så fina och välmående ut alla fem...

3 kommentarer:

  1. Du skulle gjort som Gustafavio sade, köpt den där stegen, så hade det varit lite smidigare att ta sig över för kronjuvelerna! Helt klart ser de ut att satsa på andra grenar än mamma tennisdrottning.
    Gymnastik, simhopp och för Ella-Bella brottning (att döma av hennes härliga kropp). Har faktiskt en
    misstanke om att under den vackra glänsande pälsen döljer sig en renrasig Bullcocker! Ella-Bulla-Bella!

    SvaraRadera
  2. Petra och Näckrosorna29 september 2011 kl. 10:55

    Tror de kan bli alltiallo Brudar med mycket skinn på näsan dessa Bönor!! Med Nisse i toppen, hehe..

    SvaraRadera
  3. Fanny på North Bend29 september 2011 kl. 11:18

    Defintivt byns saltaste bönor, också Nisse-kungen,
    en grabb med fart i! Vilken superkull!!

    SvaraRadera